čtvrtek 10. května 2018

Druhý prodloužený víkend

Je za námi druhý extrémně prodloužený víkend. Víkend to byl parádní. Povedl se kus práce a povedla se i zábava. Tedy né že by práce nebyla zábava, minimálně pro mě je, ale aby jsme v tom měli jasno, termín zábava používám pro jiné činnosti než práci.
V pátek jsem vyrazil po práci na chatu na kole. Jelo se parádně, udělal jsem si i přestávku na svačinu v jedné občerstvovně. Když jsem přijel na chatu tak jsem byl celkem utahanej, ale přece jen jsem se po chvíli zabydlování dal do práce. Chtěl jsem dodělat tu lavičku. Dílo se celkem dařilo a než byla absolutní tma, byla hotová. Během práce se zastavil kamarád Franta na kafe, ale neměl jsem na něj moc čas...

Druhý den ráno bylo parádní. Bylo prostě nádherně. Byl to takový ten den, kdy lituji, že nemám profi foťák a profi talent. Na co se člověk podíval, bylo jako umělecké dílo. Není lepší balzám na duši než se ráno procházet rosou a kochat se tou všudy přítomnou nádherou! Ale rozplývání bylo dost, frknul jsem tam snídani kterou žena nachystala když jsem se rozplýval na louce a šel jsem kopat.




Má tu příští týden být oslava pro malé děti. Je potřeba tedy začít kulturnit okolí ohniště. Již dříve jsem ho už zavozil aby se srovnal terén, poté jsem začal navážet svah směrem k brňákům. Tím se rozrůstá prostor a je to rovně se zemí pod betonovým stolem. Ale stále tam překážejí pařezy. Dva jsou směrem ke sklípku a jeden u stolu. Tak jsem začal kopat ten jeden u sklípku. Jel jsem jako motorová myš s přestávkou na oběd až do odpoledního odjezdu na oslavu narozenin.




 Když jsme se vrátili po oslavě, jal jsem se to dokopat. Končil jsem téměř za tmy, ale byl venku. Neskutečná rachota byla korunována úspěchem. Pařez jsem svalil z meze k Brňákům a někdy ho musím odvézt do lesa... Ale sotva s ním jeden člověk hne. Z vykopané díry mi ho musela pomoct dostat žena. No ostuda.
 



K večeři jsme si udělali malý ohýnek a šli opékat párek. Pak sprcha a spát. Jak já se těším na pořádný sprchový kout. Né že by nebylo parádní to jak to máme vyřešené. Ale jak člověk stárne...

Druhý den jsem se hned ráno dal do práce. Začal jsem kopat druhý pařez. Odkopanou zeminou jsem zahazoval díru po první pařezu. Tento druhý pařez nebyl tolik veliký a přece jen už jsem si vypiloval styl. Proto bylo před obědem hotovo. Po obědě jsem začal zavážet díru po pařezu zeminou odkopanou za chatou, v místě kde budou základy pro zadní místnost. Tedy provedl jsem zahajující výkop základů :)

Poté jsem tam udělal terénní úpravy a celkové zarovnání. A vznikl megaprostor! Člověk by ani neřekl že je to to samé místo. Neuvěřitelné. Na celé práci mě asi nejvíc baví odvedená práce. Žena vždy říká, že nic nedělala. Ale tím že mi připravuje a chystá jídlo, umyje nádobí a tak, tak mám strašně času něco dělat a fakt to fičí. Pro ní je to samozřejmě taky rachota, i když to není nikde vidět. Jenom nádobí. Nanosit ohřát vodu třeba i na kamnech když se vaří, umýt, je tam malá linka, špatně se tam dělá. Proto když jsem tam sám, udělám sotva polovinu toho když jsme tam spolu.



Odpoledne jsem si dali procházku. Potkali jsme známé a dali jsme si limču v místní znovuotevřené hospůdce. Stále bylo krásně tak jsem se tam pěkně připekli na slunku.

V pondělí přijeli známí, kteří tady příští týden chystají tu oslavu. Proto jsme společně alespoň posekali, pohrabali a uklidili louku. Na louce bude parkovat dost aut, budou stát stany a bude se hrát beďas. Přespali u nás až do úterý. Já na půdě ještě rozložil víc tu postel a vešli jsme se na postele všichni.


Odjeli v úterý dopoledne a to už přijel kolega s dětma a vyrazili jsme na plánovaný výlet. Byl to první lepší úsek řeky Rokytné. Výlet jsem měl plánovaný dávno tak jsem se těšil. Nevím jak ostatním ale mě se to líbilo! Teda byl jsem celkem překvapen, jaká je Rokytná bahnitá. To jako fuj.

Odpoledne jsem se vrátili z výletu a dali si společnou sváču. Různé zbytky. Od té doby co máme lednici si můžeme dovolit nedojídat jídla a nakoupit do "foroty". Pak když se na chatě objeví hladové krky, nejsme tolik (většinou) zaskočeni.

Večer jsme toho co nejvíc uklidili a šli brzo spát. Já jel ráno na kole do práce, žena jela autem až behěm dopoledne. Měla odpolední. Byl to další parádní víkend.


Žádné komentáře:

Okomentovat