neděle 27. ledna 2019

Lednová sobota

Materiál na lavice připraven
O následujícím víkendu jsem byl na chatě pouze na sobotu. Protože celý týden bylo mrazivo, tak v sobotu bylo celkem teplo a chumelilo... Bylo to takové mokré. Měl jsem v plánu připravit nějaké řezivo ještě na lavičky. Domluvéné stromy kolem chaty byly všechny od středu plesnivé, tak jsem musel vyrazit přes pole. Nařezal jsem jich asi 7. Některé 2,5 a některé 2 metry dlouhé. Průměr odhadem těch 25cm. Nosil jsem je prakticky celé dopoledne, bylo to peklo. Postupem času už jsem myslel, že to ani nedám. Ale přece se nevzdám! No donosil jsem to. Ale rameno zmordované. Nohy, od chození oraništěm totálně bolavé. Dal jsem si tedy pauzu a jitrnici k obědu. V chatě jsem měl krásně teplo, protože jsem jí hned po příjezdu roztopil...

Během polední pauzy jsem vybalil nový měnič. Koupil jsem slabej (400W) jako náhradu za ten, který jsem v létě odstřelil. Chtěl jsem ho trochu otestovat, ale hned po zapnutí jsem pochopil, že si ho nenecháme. Větrák dělal šílený hluk! Nesnesitelné.

Po pauze zase do práce. Ale co to, sotva chodím, sotva zvednu ruce. Doplnil jsme tedy ptáčkům zobání v krmítku, a druhé krmítko, které mi bára ze země vždy vyžrala od zrní, jsem přidělal vejš na stožár antény vysílačky, aby tam ndosáhla. Mohl jsem tam tedy dát i lojovou kouli :)




Pak jsem rozebral a vyčistil motorovku a nabrousil řetěz. Během lehčích činností jsem se rozhýbal, tak jsem začal vyměřovat schodiště. Nic moc jsem nevyměřil, bude to šíleně prudké :( Prostě jsem to navrhnul chybně... Ještě jsem si všiml, že táhne ve dvířkách komína. Což je chyba. Snažil jsem se to trochu utěsnit, ale bude to chtít nějaké těsnění a silikon na zamazání škvír v betonu. Vybral jsem tam kýbl popela..


Pak už jen poklidit, projít pejsky a domů...

Žádné komentáře:

Okomentovat