čtvrtek 17. ledna 2019

Plán na střechu


Sedím doma, není mi moc dobře celý týden, tak jen vymýšlím co budu dělat. Vymyslel jsem jak udělat schody k terase ze strany od ohniště. Chtěl bych je udělat ze dřeva, z půlkulánů, jako "tesané". Domluvil jsem s majitelem lesa, že si tam vyberu jeden dva stromy, ze kterých to udělám. Představa je, že asi 4 až 5 schodnic, to znamená tak tři metrové, možná metr dvacet kulány, ohoblovat pořízem a přeříznout na půl. A pak dva kulány nebo půlkulány, do kterých bych ty schodnice zapustil z boku. A bylo by... Žádná složitost ale uvdíme, kdy se do toho pustím. O víkendu má být mráz a jinak hezky, tak by to šlo. Uvidím jak mi bude, ale žena asi nebude moct zase jet.



Dál si plánuji střechu na dřevník. Na metrové dřevo prší a chumelí. Chceme-li aby neplesnivělo, musím tomu udělat střechu. Vymyslel jsem to tak, že se na podél dají trámy, dovezu asi na střeše auta třímetrové které spojím a připevním na sloupy. Na ně položím latě. Na latě OSB a na OSB asfaltovou ipu. Udělal jsem si na to rozpočet. Okamžitej nákup se mi moc nehodí, tak snad mi to do příštího měsíce nezdraží, většinu řeziva mají aktuálně v krámě akčně... Celkem max. 2200Kč a tak den práce odhaduji...

Žádné komentáře:

Okomentovat