neděle 6. ledna 2019

Na půl den

Protože na tento víkend byly jiné plány, chatařit jsme nejeli. Ono ani nebylo počasí. V pátek byly sněhové vichřice a v sobotu pršelo. V neděli už zase trochu mrzlo, tak jsem se rozhodl vyrazit alespoň na chvíli... Jel jsem tam hlavně protože jsme zapomněli vypustit vodu a celý týden mrzlo. Měl jsem strach aby to nezamrzlo. Na konec v chatě byl asi jeden stupeň plus, tak to nezamrzlo. Zatopil jsem v kuchyňských kamnech a dal vodu na čaj. Pak jsem šel ven. Vymyslel jsem si práci, odkornit pár polen a přeříznout je na půl, aby jsme měli materiál na novou branku na nové terase, až budou schody. Trvalo mi to asi hodinu a půl. Dokonce i ty kulány se nechaly celkem dobře přeříznout po délce. Udělal jsem z toho krátké video:


Když jsem to měl hotovo, dal jsem ohřát jídlo a šel jsem to ven po sobě zase uklidit. Po obědě jsem uklidil vyprané ručníky a utěrky, co jsem dovezl a další věci. Chtěl jsem v rámci uvolnění místa udělat nějakou debordelizaci a vytřídít něco k vyhození ze skříní. Ale bohužel jsem v podstatě nic nevymyslel. Takže to se nepovedlo... 


Během úklidu jsem našel konektory k solárnímu panelu. Ten velkej rozbitej je od léta odpojený. Tak jsem připravil kabel se svorkama připojil ho tam. Je to sranda. Rozdíl před připojením a po připojení byl pouze 1W. Protože bylo zataženo tak ty nové panely 150w+225w dávali 10w. S tímhle to bylo 11w. Trochu humor. Když už jsem byl na balkoně tak jsem to tam zametl od nafoukaného lupení a jehličí. Prkna se tam brutálně loupou od nátěru. Budeme to muset v létě oškrabat a natřít....

Ještě jsem rozdělal plynovou mikropájku. Vždycky když jí doplňuji, tak nevím kolik je tam plynu. Tak jsem jí rozebral a v místě zásobníku na plyn jsem udělal otvor. Bohužel pořád není vidět kolik je tam plynu, tak to bylo k ničemu asi...

Pak jsem umyl nádobí, vypustil vodu, prošel se s pejsky a domů. Do žádné velké akce jsem se nepouštěl.

Žádné komentáře:

Okomentovat