čtvrtek 21. března 2019

Jen další deštivý víkend

Klasicky jsme se těšili na víkend, až opustíme naše město a budeme v přírodě. Povedlo se na konec již v pátek! Nic jsme nenakupovali, jen jsem si zapřáhl u práce vozík a jeli jsme. Protože i tak jsme se dostali na chatu pozdě odpoledne, nebylo kdy se pouštět do větších akcí... Pouze jsem naskládal na terasu natřená prkna. Bohužel jsem zjistil že nám jedno chybí. Dlouho jsme ho hledali ale pak jsem zasedl ke kalkulačce a zjistil jsem, že jestli se každému prknu ubralo na boku během hoblování 3mm, což je reálné, tak prostě ubylo jedno prkno. Kdo by to byl čekal. Na štěstí mám dvě záložní.



Potřeboval jsem opravit auto. Původně jsem s ním chtěl zajet k rodičům do garáže až v neděli. Ale když jsem se podíval na předpověď tak jsme se domluvili na sobotu. V sobotu totiž od rána vytrvale lilo... Žena zůstala na chatě sama s pejskama a vařila a háčkovala. Já jsem s taťkou lítal kolem auta a měnil ložiska na předních kolech... Na konec jsem se na chatu dostal až asi v 16 hodin. Pořád pršelo. Překvapil mě vykoupaný Tobík, on se paničce při odpolední procházce zvládl vyválet v hnoji, tak mu udělala koupání a šamponování. Pak tam seděl a klepal se zimou chudák, až jsme museli přiložit a dát mu deku.

V neděli bylo od rána azuro! Tak se alespoň předpověď trefila! Hned se dalo něco dělat. Protože si příští víkend chatu půjčí pionýrský oddíl na výpravu, museli jsme kolem chaty poklidit to staveniště. Piliny, vykopaný pařez, rozřízlé kmeny a podobně. Vše leželo kde se dalo a tak to dál nešlo. Já jsem mezi tím kopal stružku od okapu, kdyby lilo, ať se nedělá louže v altánu, jako minulý rok. Měl jsem domluveno v místním JZD, že si u nich na hromadě mohu vybrat nějaké kamení, tak jsem se párkrát otočil s vozíkem pro kameny. Průběžně jsem celý den několikrát přetíral to záložní prkénko na terasu a před odjezdem jsem ho již mohl instalovat.




Závěrem přišel generální úklid interiéru... Na zápůjčku to tam uklidila žena. Připravili jsme v kamnech a mohli jsme jet domů, měli jsme dost.

Zapoměl jsem koupit nějaké lepení na tu střechu altánu, tak se asi budu muset zastavit ještě v týdnu zalepit ty díry od šišek, aby na děti třeba nepršelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat