středa 27. března 2019

Šok s lesem

Neděle

Potřeboval jsem na chatu odvézt věci od vysílačky, tak jsem si tam naplánoval cestu v neděli odpoledne, když už byli nájemníci pryč. A když už jsem tam byl, tak jsem do večera šmirgloval. Pak jsem vyvenčil pejsky a paráda.

Úterý

Chtěl jsem přikoupit jeden solární panel. Našel jsem si jeden inzerát, kde někdo prodával poměrně nedaleko 225W - podobný jako už mám za 2300kč. Měl poslední, tak jsem se pro něj vypravil v pondělí večer. Přjel jseem domů v deset, tak jsem ho na chatu odvážel až druhý den. A to co jsem uviděl na místě, mi doslova vyrazilo dech. Prakticky celý les byl vykácený. Majitel se do toho teda dal. Byl to masakr, sice to dělali harvestorem ale i tak se jim povedlo strhnout pletivo. Na louce byla zaparkovaná vyvážečka.

Vyložil jsem panel z auta, a začal šmirglovat zábradlí. Po chvíli tam někdo začal opravovat tu vyvážečku, tak jsem s ním šel dát řeč, říkal že dělali les o kus vedle tak šli i na tenhle. Pak začal svážet kmeny.

Já se tam vyblbnul se šmirglováním, vyvenčil pejsky a jel domů...




Žádné komentáře:

Okomentovat