úterý 5. března 2019

První březnový víkend

První březnový víkend jsem byl pevně rozhodnut napravit si reputaci a něco na chatě dělat. Žena měla jiné víkendové plány, tak mě tam dovezla s materiálem a v neděli mě zase naložila a já tam bivakoval sám. V sobotu ráno jsme tam přijeli se zapůjčeným vozíkem, do kterého jsme u místního lomu nabrali štěrk. Po cestě jsem posbíral ještě nějaké kamení na dlaždění dlažby. Bohužel nebylo moc hezké počasí, ale co nadělám...


Dopoledne jsem uklidil popel z vypálených koláčů, který zbyl po pálení větví. Odvozil jsem ho na mez jako hnojivo, ale dělal jsem to pro to, aby se v tom nešlapalo a netahal se bordel. A pejsci aby neměli černé packy. 

Pak byl čas jídla. Po jídle jsem si hrál s vysílačkou a kecal s kamarádem. Chtěli jsme něco zkusit, tak jsem se sebral a šel vyvenčit pejsky na nedaleký kopec a zavysílat. Parádní procházka. Chybělo mi to. Ale teda upřímně, málem jsem tam po té nemoci nevylezl.


Odpoledne až do tmy jsem šrouboval schody do kupy a také jsem u nich začal dlaždit. Byla to celkem fuška ale prakticky jsem to dodělal...

Minule nám moc nepekly kamna v kuchyni, tak jsem je rozebral a vyčistil. Nyní pojedou jak píst.


V neděli jsem ráno pokračoval v dlažbě a doladil jsem to, včetně zabetonování patek, aby schody neujely. Potom jsem vzla kotouč a jel jsem do lesa na malé nálety smrčků. Ty jsem vykopal a přesadil je na mez. Snad se chytí. Celou mez jsem ještě trochu kulturnil a chystal na výsadbu bříz, které ještě plánuji dovézt. Pak už se mez pouze obloží drny a bude hotovo.

Odpoledne jsem vyházel štěrk z vozejku a uklidil a mohla mě žena odvézt domů.




Žádné komentáře:

Okomentovat