pondělí 2. září 2019

Narozeninový víkend

Zápis do blogu píši zase až zpětně, ve skutečnosti je už říjen, já jsme nachcípaný, sedíme v chatě a venku od noci prší a prší, ideální situace to všechno dopsat.
Poslední víkend o prázdninách je tradičně náš narozeninový. Sice jsme se dohodli že nic slavit nebudeme, ale i bez oslavy se nám na konec celkem povedlo zapařit.




Na chatu jsme dorazili už v pátek. Bylo celkem hezky, já obstaral rajčata a udělali jsme si oheň, kde jsme si k večeři opekli naše oblíbené špekáčky. A šli jsme spát. V sobotu ráno bylo zase nádherně. Vyvenčil jsem pejsky, nasnídali jsme se a já začal svážet kameny od ohniště k lesu, protože u ohniště prostě překážely. Celkem jsem se s nima projel a trvalo to. Ale co. V lese je stejně nechat nechci, zas by je akorát někdo ukradl, tak jsou tam dočasně...

Šel jsem se projít potokem za chatu, prohnala se totiž povodeň a potok je jak vymetený. Jsou v něm vymleté tůně, kameny, prostě paráda. Hned mě napadlo si tam někde kolem udělat indiánskou saunu a chodit se do tůňky chladit.

Odpoledne jsem chvíli kopal a pak už přijely návštěvy. Pomalu se udělal oheň a pařilo se až do noci.

V neděli jsem sice vstal brzo, dokonce jsme se šli vykoupat do řeky, ale byl jsem zničen a zase jsem si šel poté schrupnout. Někdy mezi tím se mi dovolala máma jestli jsem koukal do hangoutu, že tam mám od sestry zprávu. Tam byla zpráva ať se podíváme do udírny a v udírně byl jako dárek trpaslík :)

Odpoledne se přihnala brutální průtrž a kroupy... Hned mě napadlo že s rajčaty je ámen a později se to i potvrdilo... Díky velké únavě jsme na konec zůstali na chatě až do pondělí a jeli jsme ráno do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat