neděle 2. dubna 2023

První dubnový víkend

 Na chatu jsme se znovu dostali až o prvním dubnovém víkendu. Dost jsme se těšili. Jeli jsme tam až v sobotu ráno, protože jsem v pátek do večera vyráběl doma nové branky, aby si nemohli pejsci úplně courat, jak a kam se jim zachce... Takže plán byl jasný, přidělat branky. Také jsme dovezli ještě jeden ovocný stromek. Měli je o stovku levněji. Je teda pravda že kvalita asi nebude valná, je to nějaké polsko nebo co ...

Zasadil jsem tedy dopoledne hned ten stromek. Ostříhal jsem nějaké zbylé vrby. Nyní už zbývají jen u místa s proutky. Místo s proutky se nám začalo šířit někde po Facebooku a chodí si na proutky dost lidí. Tak uvidíme jak to letos dopadne!

Také jsme zvládli přidělat ty branky. No, uvidíme co pejsci na ně. Ještě jim budu muset dodělat nějaké ty kličky, ať se nezavírají na drát, ale znáte to. To má čas!

No a při nedělním dešti jsem si všiml, že teče střecha na kůlně. A fakt. Ipa je po celé délce roztržená. Musím si promyslet, čím to zalepit. Zase neplánovaný úkol na příště!






1 komentář:

  1. My jsme měli začátek dubna hodně hektický. Jelikož jsme se stěhovali na venkov, tak jsme řešili vyklizení nemovitosti v Praze a celkově prostě stěhování. Asi vám nemusím říkat, kolik je se vším takovým práce a zařizování. A co si budeme povídat, jsem fakt rád, že už je to za námi. I když jsem si myslel, že teda krabice tu v červnu už mít nebudeme, ale zatím nemáme zdaleko všechno vybalené. :-)

    OdpovědětVymazat