středa 26. dubna 2023

Středa

 Vzhledem k přebytkům nevyčerpaného volna, jsem si, když jsem mi nečekaně uvolnil kalendář, udělal volnou středu. Odvezl jsem ráno ženu do práce a jel si vyzvednout ještě pár sazeniček medvědího česneku. Poté jsem si doma dal snídani, naložil pejsky a vyrazili jsme na chatu. Cestou jsem se zastavil pro krabičku s obědem a pro tři pytle betonu.

Při příjezdu jsem v místě kde jsem ztratil sklo z brýlí uviděl cedulku, že to sklo někdo našel. Sice tam nedal telefon na sebe, ale našel. Po obědě obejdu vesnici a uvidím jestli pána dohledám. On nás to viděl hledat a asi pak hledal sám. A byl úspěšný.

Bylo sice celkem hezké počasí, polojasno, ale zima jak blázen. O víkendu 18 a dneska 2 stupně ráno. Nebylo venku příjemně. Proto jsem si v chatě zatopil a šel projít pejsky kolem louky. Mezi tím se chata vyhřála dost, na ranní kávu. No a byl čas jí dělat.

Udělal jsem další záhonek s medvědím česnekem. Takže celkem jsem tam u potoka udělal 4 místa, kde by se mohl teoreticky rozrůstat. Vůbec nevím, jestli se mu tam bude dařit. Ale jestli jo, budeme mít vlastní soukromé zdroj, což by bylo super.

No a potom jsem se dal do přípravy patek, nebo patek, spíš patiček, na sloupky u pražců za kůlnou. Sloupky budou držet střechu ale taky ty pražce. Ale nepočítám, že to budou držet ty patky, spíš dlažba a kůlna s dřevníkem. No uvidíme. Vykopal jsem 3 menší díry, přichystal si kovové patky a ty pak zabetonoval. Na každou jeden pytel. No měl jsem vzít víc. Ale nevzal. co nadělám ...

Poté jsem si udělal oběd, chvilku si odpočal a vydal se do vsi hledat pána, co našel sklo do brýlí. Doptal jsem se celkem snadno. Doma nebyl, jen jeho pani. Povídala jak tam šel, sklo našel. Protože nás viděl ho hledat, viděl na vozíku sekačku. Tak obcházel chaty a našel naší, kde bylo posekáno. Jenže neměl kontakt, tak šel domů a vyrobil cedulku. No podle mě mu to vzalo celý den. Dostal tedy flašku whiskey a poděkoval jsem.

Pak už jsme jen s pejskama došli zpět a vyrazili domů. Doma štípu a navážím dřevo do kotelny, co jsem předevčírem pořezal, tak ať si tu dovolenou pěkně užiju.

Žádné komentáře:

Okomentovat