neděle 13. dubna 2014

Proflákaný víkend 2

SOBOTA Blížil se další víkend a bylo jasné, že bude zas proflákaný. Já musel kysnout v pátek do pozdního večera v práci. Když jsem přijel dom, tak rychlá sprcha a honem na chatu! Přijeli jsme po tmě. Udělali si večeři a šli spát. Sice bylo zatopeno, ale nějak mi byla v noci zima. Asi měknu nebo co...možná to bylo únavou. Ale několikrát mě to vzbudilo.
Ráno bylo venku chladno. Nevypadalo to na hezký den. Ale brzo se počasí umoudřilo a ukázalo vlídnější tvář. Zatopil jsem v kamnech a šel jsem zalít záhonek s hráškem. Zaznamenal jsem nějaké klíčení, ale pohádka o kouzelné fazoli se stále nekoná..
Protože jsme čekali další návštěvu kolem poledního, nemělo už cenu se do něčeho pouštět. Udělali jsme si teda menší procházku kolem řeky do okolí. Aby jsme taky věděli, co kde jak. No je tam prostě kouzelně. Potkali jsme souseda rybáře, jak šel od vlaku.  Když jsme došli k brodu u nedaleké vesnice, začali jsme se vracet.
Po příchodu jsem vzal lahev Ferneta a vyrazil jsem za sousedem rybářem. Rozhodli jsme se dát sousedům lahev jako zápisné. Sice už tam nějaký čas jezdíme, ale proč ne. No a soused dělal jako že nechce. Pak jsme se posadili, mimochodem v chatě to má moc hezké a chvilku pokecali.
No a už přijela návštěva. Seděli jsme venku na sluníčku u ohně a povídali. Když nastal čas, zažehl jsem gril a udělal nějaké maso. Koupili jsme ho na rychlo večer cestou v marketu. No, moc dobře ochucené nebylo...
Po odjezdu návštěvy jsme pomalu uklidili a jeli jsme k sestře na oslavu...
NEDĚLE Protože jsme si k chatě koupili bicykly, využili jsme neděli k výletu. V týdnu mi volal nějaký odhadce, ať změřím chatu a dovezu mu nákresy, že potřebuje kvůli výměře daní. Zapoměl jsem to udělat v sobotu, tak jsme se vydali na chatu v neděli. Nejprve jsme si dali 10km na nedaleký hrad a pak se měřilo. Výlety na kole kolem řeky mají tu výhodu, že jsou po rovince :)






Žádné komentáře:

Okomentovat