sobota 5. dubna 2014

Větší díra

Již první noc, po instalaci kamen jsem nemohl kloudně spát. Strašilo mě, jak jsou kamna vystrčena do místnosti! Přemýšlel jsem, jak to udělat, aniž bych kouřovod vyvedl horním outputem a nepřišel o teplo. Pak mě to napadlo. Zapustit rouru do zdi! Zeď tam má téměř půl metru, tak když to 27 cm zapustím nic se nestane! Chtěl jsem to udělat v pondělí, že si vezmu volno ale to mi už v sobotu zrušili. Tak jsem udělal celkem 3 odpolední výpravy, kdy jsem na tom do noci pár hodin makal. Sekat díru do zdi kladivem byl masakr. Ruce bolely. A bolely víc když jsem se praštil... No a úklid všeho prachu a bordelu byl také zlý. Ale výsledek stál za to!


První odpoledne:
Předvrtané díry a už se seká.                                          Víc jsem toho vážně nezvládl!


 Všude bordel :(


Druhý den:


Bordel a suť                                                                 Takhle jsem postupoval



Výsledek! Místa přibylo!                                Nově zazděný input.



 Třetí den:

Ůklid před plánovanou sobotní návštěvou a zátop.


Žádné komentáře:

Okomentovat