úterý 22. dubna 2014

Velikonoce

Na velikonoce, protože jak už to s nima bývá, vycházely na pondělí, naplánovali jsme si stavbu nejdůležitější stavby. Latrýny, kadiboudky, serboudy... Jak chcete. Plán byl jasný. V sobotu udělat boudu, v neděli udělat díru a boudu usadit a v pondělí - to si domyslete. Srát na to a slavit velikonoce. Ale jak to bylo ve skutečnosti? (samotné stavbě bude věnován vlastní článek, až bude hotova)

SOBOTA - protože na chatě stále nemáme dostatek itemů ani komponent ke stavbě kadibudky, byl jsem nucen přistoupit ke stavbě boudy u rodičů. Zároveň tam bylo dostatek pomocníků, což se na konec hodilo nejen při nakládání... Ale to důležité - po celodení práci jsem odjížděl domů značně rozmrzelý. I za pomoci otce a strýce a jeho hoblovačky cirguly a tak, kadibudka nenaznačovala ani obrysy a nebyla hotova. Kolik toho bylo hotového na fotce v pravo. Jak jistě uznáte, nebylo toho mnoho. Tak jsem šel za včasu spát, abych byl druhý den čilý pokračovat v práci.

NEDĚLE - Neděle začala pohodově. Práce hezky utíkala. Ale jen do chvíle než přestala utíkat a začala se vléct. Musím uznat že to byly galeje. Ale na konec, po všem tom měření, řezání, hoblování, povídání o tom, obědě - byla kostra hotova. Mohlo se vyrazit do lesa pro prkna. Proč do lesa? Nejeli jsme kácet stromy. Již dříve jsme plánovali stavbu chajdy v lese, a dokonce jsme sehnali fůru hezkých prken ze zbouraného prasečáku. Ovšem ke stavbě nikdy nedošlo. Tak jsme tam odkryli plachty, vybrali prkna, nařezali na 2,20 a naložili. Poté jsme jeli naložit kadiboudu. Jak to vypadalo všechno naloženo v pravo na fotografii. Na chatu jsme se dostali až velice pozdě večer. Opravdu jsem náročnost prací zle neodhadl. Ale alespoň se v odhadech budu lepšit :) Před příjezdem na chatu jsem navštívil majitele lesa u chaty s lahví bechera pro povolení k instalaci kadibudky do jeho pozemku.

NEDĚLE - Od rána jsem byl utahán jako kůň. Ovšem hned po probuzení na chatě, jsem vyrazil do nedalekého lesíka pro soušku. Tu jsem poté hned nařezal spolu s dalším dřevem co tam ještě bylo k pořezání. Přitelkyně to vyřádkovala do dřevníku a já mezitím šel začít kopat díru. Po nějakém čase přijeli známí na návštěvu. No a pomohli nám pracovat :) upřímně, kdyby mi kámoš nepomohl vykopat díru, tak bych to po těch dvou dnech práce na kadibudce už asi fyzicky nezvládl. Ale netrvalo dlouho a díra byla připravena. Po obědě, který děvčata připravila, jsme všichni čtyři vynesli rám boudy na místo. Natřeli to olejem a usadili. Krása. :) Poté úklid a dom. Jak to bude vypadat na fotce v pravo a na panorama dole :)

Aby jste neřekli že byla pomlázka, tak i tu jsem upletl a děvčata vyhodal!
Všem zůčastněným pomocníkům děkuji. A že jich bylo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat