pondělí 28. dubna 2014

Vývoj kadiboudy se dostal do betaverze!

Nadcházející víkend měl být jasně prochalupařený! Přítelkyně jela již v pátek někam jinam, tak jsem si musel zajistit jinou zábavu. Když jsem zjednal na pátek bedýnku pivka, hned se dva kamarádi našli :) Na chatu jsem dorazil v podvečer. Již při odjezdu z města mě zastihl průtrž mračen. Té jsem ovšem ujel a nahnal jsem si trochu času. Tak jsem suchou nohou vynosil věci z auta, dříve než se to spustilo... Kamarádi přijeli až za deště. Byli sbírat geokrabičky a déšť jim to přetrhl. Tak jsme si hned jedno dali a klábosili na zápraží. Když se ochladilo, zalezli jsme do tepla chaty... Až jsme byli dostatečně unavení, šli jsme spát. Jeden kamarád je z nedaleké vesnice, tak vyrazil na bicyklu domů...

Ráno bylo pohodové. Druhý kamarád odjel dříve, než jsem ho stihl zapojit do práce :) Já jsem se dopoledne pustil do navážení kamenů a dláždění věnce kolem kostry kadiboudy. Chtěl jsem jí co nejdříve dodělat. Byla to dřina. Na štěstí jsem stihl v rodné vísce vyžebrat kotouč, a jezdil jsem s ním po lese a z potoka či strání jsem vytahoval kameny. Moc jich tam ovšem nebylo, tak jsem najezdil asi bambilion kilometrů a to v brutálních stráních... Dřina.

Odpoledne jsem si udělal obídek a málem jsem při něm usnul. Vzbudila mě návštěva sestry s přítelem a jejich kámoškou. Holky si chtěly udělat procházku a nalejt se při ní vínem. Švára mi přijel pomoct. Hned jsme se vrhli na kadiboudu a než se setmělo, na dně díry se skvělo hovno.

 
Večer přijela přítelkyně vlakem. Vyrazil jsem jí na proti na kole. Návštěva zatím zažehla oheň a pálila suché dřevo z dřevníku, za což jsem jim zapoměl vynadat. Ještě jsme chvilku poseděli a byl čas jít spát. Byl jsem utahanej jako šmirgl...

Ráno jsme už prakticky jen poklidili a jeli domů. Já vyrazil na kole. Měl jsem to na vlakáč 21km a nejel jsem to ani hodinu a půl. Za to mě chytlo koleno. Jsem holt lempl na pohyb, to se poddá.

Žádné komentáře:

Okomentovat