neděle 1. května 2016

Čodějný víkend

Protože na čardejnice letos jedeme jinam, tak jsem byl na chatě jen od pátku do soboty dopoledne. Začal jsem trápit sekačky, posekal kousek louky a tak. Vykopal jsem pár pařezů z louky, abych s nima ještě pokročil. Otravuje mě, že se to místo nedá přejet sekačkou a není to tam hezké. V sobotu jsem betonoval patky. Stihl jsem udělat pouze dvě. Hrozně mě mrzí že se mi je nepovedlo nějak hezky vyměřit. Jak je stávající kůlna celá křivá tak mě to při měření děsně rozhodilo a letí mi patky dost šejdrem... No snad se to ztratí...






Během kosení trávy se mi na sekačce ulomilo kolečko. Tak trochu jsem to čekal u na podzim minulý rok, ale vydrželo až do jara. Musím teda začít řešit, jak to opravit nebo co... Ale kousek jsem posekat stihl a nevypadá to zle :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat