pondělí 16. května 2016

Hrubý obrys dřevníku

Nastal pátek, ale bylo deštivo. Popravdě, ani se mi na chatu moc nechtělo, neměl jsem z toho dobrou náladu. Ještě navíc to vypadalo, že tam budu celý víkend sám. Na konec jsem se přemohl a vyrazil jsem. Přestalo pršet až k večeru a já seděl a dával si jednu dobrou plzeň. Abych se jen tak neválel, začal jsem do tmy plet terásku. Sice ještě nemáme ještě žádné kloudné sezení, ale alespoň něco udělám... Udělal jsem do tmy tak třetinu, šlo to pomalu, ale bral jsem to zodpovědně. Řekl bych že jsem to dělal už před dvěma lety. Ale ty drny na to nevypadaly... Zbytek jsem dodělal v sobotu ráno. Jak to dopadlo?


Když jsem se vyblbnul s pletím dal jsem se konečně do dřevníku, makal jsem na tom celou sobotu a neděli. Ale výsledek myslím stojí za to. Sice mě čeká ještě fůra další páce a musel jsem přistoupit na dost kompromisů kvůli poměrně malému množství trámů keré tam mám dovežené, ale už se to blíží. konečně budeme moci zbourat ten ohyzdný starý dřevník a uklidit kupky dřeva kolem chaty...




Před odjezdem jsem ještě vykopal kotouč pařezů z louky, ať se nám to tam zkrášluje a začal jsem zatěsňovat díry kudy opět lezly sršně. Mám obavu že si chtějí v kůlně zase udělat hnízdo...





Žádné komentáře:

Okomentovat