neděle 22. května 2016

Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci

Tak přišel křovinořez. Měl jsem radost. V týdnu jsem ho hned smontoval a nevypadal vůbec špatně... Příslušenství také nebylo k zahození. Jendná se o model Demon RQ580. ODKAZ na HEURÉKU Těšil jsem se až ho otestuji. Bratránek říká, že ho má doma a je super, a že ho mají na obci a je také super. Reference pecka. Přijel jsem k rodičům, ukázat ho tátovi a že budu sekat tam. Hned při prvním startování se začala protáčet startovací šňůra. Sundal jsem mechanismus a je tam na hřídeli takovej zvoneček přitaženej matkou. Protáčel se. Sice má tam trochu takové výstupky aby to zabraňovalo protáčení, ale bylo potřeba to doladit pilníkem a dotáhnout. V pohodě, s dotahováním jsem počítal podle recenzí, nebál jsem se nutnosti v tom "vrtat". No a pak se šlo sekat. Sekal jsem asi 2-3 minuty, křovinořez chcípl a nešel nastartovat. Po delší analýze jsem zjistil, že nehází a nehází jiskru. Sice cívka se tváří, že je ok, dokonce nějaké napětí generuje ale nejiskří...
Psal jsem prodejci na aukru. Je to nějakej polopolák z Těšína. Že mi neposlal slíbenou fakturu a že mán tento problém, jak to budem řešit. Odepsal hned druhý den, že stačí na reklamaci poslat motor. Jo a poslal fakturu ve zlotkách. Pořád jsem o tom přemýšlel, až jsem na internetu nalezl zapalovací cívku za 170kč. Tak jsem si říkal, že než abych platil poštovné na motor, které by mi jistě neproplatil, tak si koupím jí. A když to nebude cívkou (co jiného by to mohlo asi být?) tak to budu reklamovat...
























Žádné komentáře:

Okomentovat