pondělí 23. května 2016

Dodělali jsme střechu a křoviňák už jede

Dnes jsem přijel co nejdříve, aby jsme mohli vyrazit dodělat střechu na dřevníku. Předpovědi mě neustále stresují, že budou průtrže. Vysočině se to dnes zatím vyhýbá, tak proč ne řeklo sluchátko. Koupil jsem dvě role izolace ipa po deseti metrech. Zároveň mi přišla ta cívka do křovinořezu, kterou jsem ještě doma nainstaloval a už se jelo. Začali jsme střechou. Nařezali jsme zbývající osb desku nantři kusy a připevnili jí na připravené trámy. Pak jsme se dali do řezání ipy. Celou dobu pralo sluníčko jak neurvalé ale v dálce hrozila mračna. Tak jsme makali jak blázni. Po nějaké té hodině jsme zatloukli poslední hřebík. Pak jsem se dal do sekání demonem. Musel jsem ho přece trochu zaběhnout. Sekal jsem půlhoďku ale už se smrákalo, tak jsme jeli domů. Pohrabu to až příště. Důležité je že demon sekal srovnatelně s oleomacem 746. Což za ty prachy ujde. 




Žádné komentáře:

Okomentovat