sobota 28. května 2016

Pořádná zátěž křovinořezu

Strašně jsem se těšil, až dám novému křovinořezu pořádně zabrat, když už funguje. Jenže ejhle, v pátek ráno
 mě začaly bolet záda. Nebo spíše krční páteř. Bolest se postupně zvětšovala ale nebylo to tak hrozné. Proto když jsme přijeli v pátek na chatu, rohodl jsem se sekat zatím jenom obyč. sekačkou. Ale ejhle. Bolest se mi rozdováděla, že jsem musel v sobotu dopoledne na injekci.
Měli jsme pozvanou návštěvu na ohýnek. Ale kolem chaty jako v džungli. To fakt nešlo. Poté co jsem se vrátil z pohotovosti, kde mě opíchali, měla přítelkyně uvařeno a pod dohledem se chopila křovinořeu. Celé to kolem chaty a ohniště pokosila. Ani jsem nestačil domotávat strunu, jak jí to šlo od ruky. Když to celé pokosila, najedli jsme se, a já se ne chvíli natáhl. A už tu byla pvní návštěva. Pak se šla návštěva projít a já se znovu natáhl, a už tu byla druhá návštěva. Pak jsme si tedy udělali ohýnek a kecali. Večer chvíli sprchlo.
Protože jsem v neděli nemohl nic dělat, jeli jsme domů, jen co to přítelkyně všechno uklidila.





1 komentář:

  1. Tak to já jsem dělal taky velký zátěžový test křovinořezu a vyžínače na trávu a ujistilo mě to, že od Fieldmannu už fakt nic nechci. Ještě štěstí, že jsem měl doma po ruce šnekové převodovky Bühler, protože to vydrželo tři hodiny a pak lup a bylo po sekání. Takže namísto sekání zahrady jsem strávil odpoledne v dílně a opravoval křovinořez. ;-)

    OdpovědětVymazat