čtvrtek 12. května 2016

Nová(teda jiná) sekačka a možná nový křoviňák

Protože stará sekačka za 200kč byla z dost hrachového plechu a dost zrezlá, ulomilo se jí minule kolečko. Začal jsem tedy schánět nový plech. Leží jich všude po vesnicích... Na konec se mi povedlo sehnat jinou starou sekačku, která má poškozený unašeč - díl na kterém dží vrtule. Ten se mi povedlo koupit v mountfieldu za cca 250kč. Sekačka seče jako blázen ale nepasuje mi k ní koš. Tak ještě shánět orig. koš. A pak to bude super sekačka s pojezdem... Sekačku jsme se v úterý vydali otestovat. Já jsem jí tam sestavil a chvíli sekal. Pak jsem se rozhodl ještě křoviňákem pokosit mez a nedostupná místa. Po nějaké době kosení v křovinořez chcípl s divnozvukem a už nešel nastartovat... Teda nastartovat, nešlo ani zatáhnout za šňůru. Doma jsem ho do mrtě rozebral a zjistil jsem, že má vysypané ložisko klikovky. A válečky ložiska se dostaly nad píst, vydřely válec a a zničily píst. Náhradní díly bez válce 2500kč... Dlouho jsem zvažoval jak to vyřešit, pak jsem hledal nějaký bazarový kus a na konec jsem narazil na aukru na křovinořez nový, v ceně 2600kč. Je to polský výrobek, deamon RQ580. Zase jsem dlouho zvažoval, jestli ho objednat nebo ne. Jakou kvalitu by mohl mít výrobek za dva litry. Na konec mě přesvědčila až překvapivě četná a kladná hodnocení na heuréce. Tak jsem ho objednal. Ale asi do víkendu nepřijde...


1 komentář:

  1. Ono nekdy levnejsi je lepsi ;) Ja taky nemam nejaky palouk, kde bych sekala kazdy den od rana do vecera. Koupila jsem si tento https://www.maxtechnika.cz/riwall-pro-rplt-2642-vyzinac-druha-hlava-zdarma.html stoji neco malo pres 2000 a mam ho ctvrt roku a jsem nadmiru spokojena!

    OdpovědětVymazat