středa 13. června 2018

Nákup skruže

Jak se nám blížil vrtací čtvrtek, byl jsem doslova jako na trní. Primárně jsem chtěl vyřešit tu betonovou skruž. Našel jsem nějakou na bazoši, a když jsem na číslo volal, tak jsem se dovolal kamarádovi. Poslal fotku a prej za 500 je tvoje. Tak OK. Vyrazil jsem pro vozík a jel jsem jí k němu na ložit. Protože jsem věděl, že tahle velká skruž váží 750kg, neviděl jsem v převozu problém. Ve dvou jsme to po pár pokusech navalili na vozík, pak přišla ta horší část, upevnit to. Měl jsem popůjčované kurty z celého okresu, tak jsme to přikurtovali fakt co to šlo. Byl večer, tak jsem jel domů, že jí odvezu až druhý den.


 
Druhý den jsme skruž odvezli se ženou. Na chatě jsme na louce dali na vozík prkýnka, skruž odkurtovali a skouleli ji dolů. Auto se za kouli zvedlo, že jsem se lekl. Ale jak vozík, tak auto to ustálo, prkénka jen zapraskala a skruž byla dole. Až kolem studny vykopu díru, tak to tam asi rukou dávat nemůžeme, asi budu muset domluvit nějaký bagr nebo něco. Doma jsem na ty skruže ještě koukal, ukázalo se že ta co má 750kg, má tloušťku stěny 9 cm. Tahle má prý 12cm a váží 990kg. Takže to vysvětluje, proč už auto tak těžce brzdilo apod. Ale hlavně že je na místě.

Žádné komentáře:

Okomentovat