pátek 1. června 2018

Dvě květnová odpoledne

Tento týden jsem si udělal na chatě po práci dvě krátká pracovní odpoledne. 
Ve středu: Potřeboval jsem na chatu odvézt dvě palety, tak jsem je ve středu přikurtoval na střechu, doma naložil pejsky a jel. Na chatě jsem si udělal sváču a vyndal sekačku a šel sekat louku. Za dva až tři týdny tady má být na víkend oddíl, a určitě si tam budou chtít hrát nebo stanovat, tak to musím krátit průběžně. Na víc vozím trávu kolem brňáků, tak je mi milejší to dělat když tam nejsou. Trochu jsem si máknul ale šlo to parádně, bylo pod mrakem a nebylo moc vedro.
Pak jsem vyvenčil pejsky a zalil. Je katastrofální sucho. Všechno chcípá. Už aby byl vrt, takhle nosím vodu od souseda z výkopu.
Když jsem měl zalito, volal mi jeden známej, jestli neocením když mi dá dřevo. Já pro něj dělám web a nic po něm kloudně nechci zatím a on že mi alespoň něco splatí. Měl jsem radost, dovezl tak 1,5 kubíku za traktorem, tak jsme to tam složili.



Ve čtvrtek jsem měl nějakou chuť si jet zase zamakat. Zase jsem po práci naložil pejsky a vyrazil. Dal jsem si kafe a sváču, vzal pejsky vykoupat na jez, nalámal na pasece trochu dřeva na kárku, aby bylo na ohníčky, a vrátil se k chatě. za chatou jsem poklízel kamení a kořeny, které vznikly výkopem pařezu. Všude toho leželo tolik, že se nedalo ani projít. Tak kolem půl deváté jsem jel příjemně unaven domů :)
 Jinak jsem byl ve studánce pro pitnou vodu a katastrofa, je tam zase tak o 5 cm méně vody, už se kalí dno, když se nabírá. A navíc pod poklopem všude mravenci. Hnus :( Už aby byl vrt. Tak za dva 3 týdny jsme bez vody...



Žádné komentáře:

Okomentovat