pondělí 4. června 2018

Zahájení výkopu odpadu

V pátek byly děsné průtrže, jak ve městě, kde nám to trochu zaplavilo sklep, tak cestou kde praskl rybník a byla cesta zavřená, tak na chatě ne :) Tam nikdy skoro neprší. Přijeli jsme po všech peripetiích až večer. Prošli jsme pejsky a pokoukali na rozvodněnou řeku.


V sobotu jsem začal kopat. Musel jsem zavozit díru u stolku po pařezu, tak jsem vyměřil kus svahu, který jsem začal "odebírat". Bavil jsem se tím celé dopoledne. Povedlo se mi zavozit značnou část a už jsem moc ani nemohl, tak přišel oběd v hod, po obědě přišel v hod téměř nepřetržitý déšť... Nevadilo četl jsem si, žena háčkovala, prostě pohoda. Nemusí se člověk pokaždé zedřít, že padne na hubu :) Večer jsem na pár hodin vyrazil pogratulovat bratránkovi k narozeninám.


 V neděli jsem od rána pokračoval v kopání, moc to nešlo, nějak ubývá sil. Už jsem se dal do kopání plánovaného odpadu - trativodu. Zároveň jsem začal dláždit kolem stolku, kde býval pařez. Posbíral jsem největší kameny, co kde ležely kolem chaty a použil jsem ty.



Bavil jsem se tím skoro celý den. Večer přijel kamarád, a dovezl mi další solární panel. Je to 225W - stejně velký jako ten rozbitý, co už tam mám. Připravil jsem si všechny nástroje abych ho hned poté co ho dostaneme na balkon, mohl připevnit, bohužel se mi nevešel mezi stávající dva panely a už jsem neměl sílu jeden popondat 😑 Jeli jsme večer domů. parádní víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat