středa 20. června 2018

Pvní týden čerpání

V pondělí, úterý a středu jsem každé odpoledne jezdil čerpat. O víkendu totiž, když tam budou sousedi, tak nechci narušovat klid elektrocentrálou. Za hodinu odčerpám 600litrů vody. První víkend jsem čerpal tak 5 hodin a jinak každý den cca 3 hodiny, takže je za náma asi 12 hodin čerpání, což je asi 7 kubíků vody.

  • V pondělí tekla celý den limonáda která postupně světlala a byla čistší a čistší.
  • V úterý tekla prvně čistá, až křišťálově, asi čtvrt hodiny, pak najednou valila špinavá skoro jako první den, a to skoro do konce. Až při poslední hodině začala téci čistá
  • Ve středu tekla poměrně čistá celé dopoledne a v poslední hodině čerpání jsem našel odvahu a napil se :)
Pondělí na konci


úterý na začátku
úterý na konci


Středa na konci
Středa na konci
 Jinak jsem tam po odpolednách ani nezahálel. Chtěl sjem prosekta srmčky, ale když jsem v podnělí přijel, tak už to bylo, asi majitel lesa se zasnažil. Tak jsem to jen pohrabal. taky vysekal dole bažinu, tak jsem jí taky pohrabal a sekačkou si zase posekal louku, ať to moc nezaroste.
V úterý jsem to kolem chaty dopucoval křovinořezem a vše pohrabal a odvozil.
ve středu jsem vykopal trativod a schoval vývod dopadní roury. A také zaléval :)





Žádné komentáře:

Okomentovat