úterý 12. června 2018

Příprava odpadu

O dalším víkendu se nedělo nic záživného. Prakticky celý víkend jsem trávil opět kopáním odpadu. Ve čtvrtek mají přijet vrtat, tak jsem to chtěl zahrnout, ale nestihl jsem to. Stihl jsem to skoro celé vykopat (myšleno odpad), usadit trubky a hadici. Pospojovat to a nachystat. Nejhorší bylo se prokopat do sklepa. Udělal jsem díru z venku a díéru ve vnitř a spojil je. Ale jak v tom sklepě je místo leda na sezení, tak to bylo neskutečné peklo. Venku panují horka a ve sklepě bylo vedro, bylo to jak sanu. Ale na konec se povedlo.



Trubky k odpadu jsem pospojoval a zjistil jsem, že špatně, tak jsme je pak ještě rozpojovali. Šlo to strašně špatně, tak jsme se u toho se ženou pěkně vztekali... Pak jsem zjistil, že mi chybí ještě koleno a trubky, tak jsem se musel otočit do města...

S hadicí na vodu bylo o poznání lepší pořízení. Hadici jsem protáhl až do kuchyně pod linku a ven, pospojoval a připravil. Došlo mi, že jsem jí nechtěl zahrnout, dokud jí neudělám tlakovou zkoušku. Tzn, zapojené čerpadlo a voda. Ale stejně na to nebylo kdy.

V neděli se přihnala další průtrž. Ale fakt maso. Všude proudy vody odnášející hlínu. výkopy se naplnily po okraj. V potůčku proud bahna že nebyla vidět vana. To jsme nezažili. Když přestalo lejt, jeli jsme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat