čtvrtek 7. června 2018

Věci kolem vody a odpadu

Celý týden jezdím do moravské metropole na školení, tak po odpolednách jsem nakupoval věci na chatu. Vždy kde to bylo nejlevnější. Unihobby, OBI a Hornbach. Na chatu se mi povedlo nakoupit 3 sloupky 10x10x180 po stokoruně na lavičku s opěrátkem. Ale to v plánu nebylo, plus 3 terasová prkna na posezení.

A nakoupil jsem a na vozil na chatu věci k vodě. Koupil jsem chráničku na kabel ke studni. Kabel jsem koupil cykynu 3x2,5mm. Do chráničky chci ještě protáhnout UTP kabel, kdyby jednou bylo potřeba něco řídit nebo tak.

Poté jsem nakoupil kolena a trubky do země na odpad, který jsem již začal kopat. Na chytě jsem si to všechno zhruba zaměřil a v obchodě jsem si to pěkně rozložil. Koukali na mě jako na dementa ale nevadí :) Snad jsem kolena a tak trefil. Nakoupil jsem to v průměru 110.

PE hadici jsem koupil v Hornbachu. Jmenovala se PP-PE trubka ø 25x3,5 mm (25mm odpovídá vlastně 3/4) Vzal jsem 30 metrů což je trochu více, ale myslím že to na konec užiju. Jeden metr cca 17kč Vzal jsem k tomu rozdvojku, koleno a ukončení na kohout a dva kouhouty.

Tak snad mám na víkend všechno na chystané a nebudu nikterak zaskočen při práci. A snad mi to konečně přijedou příští týden vyvrtat. Zatím nikdo nevolal, což mě nenaplňuje optimismem.

Níže tabulka, takový sumář nákupů, tak uvidíme jestli a jak se rozroste:

ZaplacenoPředpoklad max ceny ještě k zaplaceníkolik toho je
Vrt záloha20000

Vrt doplatek
20000
Chránička350
25m
El. kabel1010
50m
vod. trubka513
30m
kohouty a spojky500
10ks
Odpadní trubky1123
13m
Kolena a redukce odpadu330
7ks
Čerpadlo
750
















Celkem238262075044576


Jinak jsem jeden podvečer na chatě připevnil ten nový solár! Tak jsem na to zvědav. Mrkněte jak vypadá:



Žádné komentáře:

Okomentovat