úterý 11. února 2014

Další podpis z mnoha ...

Tak mi dneska volala paní bankéřka, že má pro mě úvěrovou smlouvu k podpisu. Byla asi jedna hodina. Říkám, dnes se mi to hodí, jsem doma se zády. Tak jsem vyrazil. Byl jsem tam po chvíli, mistrně jsem umístil několik podpisů a bylo. Teda skoro. Ještě prý musím na poštu, nechat ověřit dva podpisy... Na poště jsem si poseděl tak čtvrt hodiny. Byl tam nesnesitelný smrad, nevím jestli se dávaj dávky nebo co, ale když jsem zaplatil devadesát korun a vypadnul jsem, zhluboka jsem si oddechl.

S jednou kopií ještě zpět za bankéřkou a se zbytkem lejster zítra na katastr. Dobrý, no, na katastru jsou do dvou. Taky mohla zavolat dřív. A to tam ještě vysolím litr. Na víc mi něco říká, že nebude poslední... Jak já ty úřady nenávidím!

Obratem jsem volal makléřovi. Říkám, že to budeme moci spustit, že jdu zítra na katastr a to je poslední co bance chybí, aby pustila chlupa. A prý jestli bude banka vyplácet na základě žádosti o zástavu nebo až zápisu? Že zápis jim bude trvat měsíc- až dva. Jak to mám zpropadeně vědět? Volám bankéřce. Tak na základě žádosti. Super!

V pátek ve 13:00 se můžem sejít u notáře, k podpisu. Hmm... Snad to stihnu...

Konečně mám pocit, že se to blíží!

Žádné komentáře:

Okomentovat