středa 12. února 2014

Papíry a podpisy

Tak jsem ráno vyrazil na podatelnu katastrálního úřadu. Zrovna podatelnu někdo zablokoval, tak jsem tam seděl jak pecka a čekal... Je to k vzteku, když kolem vás všichni chodí k přepážkám a vy nic. Ale dočkal jsem se. Dostal jsem razítko na žádost o vklad, převzali si jedno vydání smlouvy s ověřeným podpisem, vysolil jsem litr a šlo se. No, ještě jsem se optal, jestli budu platit litr až budu přepisovat chatu a prý budu. A prý musím jít na katastr jiného okresu, ve kterém se chata nalézá... Ale přijde mi to jako pičovina.

S potvrzenou žádostí jsem spěchal za bankéřkou. Měla ze mě radost. Zvláště, když jsem podepsal rizikovku na úvěr. Dále jsem podepsal pojistku chaty. Asi je to k ničemu ale za tři sta na rok, to není tak strašné. Prý až v pátek podepíšem u notáře kupní smlouvu, tak by mohly v příštím týdnu být prašule :)

Žádné komentáře:

Okomentovat