sobota 1. února 2014

Výběr kamen

Jak jsem psal, včera po práci jsme vyrazili na návštěvu. Protože kamarádka zrovna slavila narozeniny, vezli jsme nějakou maličkost, jako gratulaci. Já jsem ještě vezl lahev ginu, aby se nám lépe vybíraly kamna. Po příjezdu jsme gratulovali a už se vedla diskuze o chatě. Udělal jsem prezentaci fotografií chaty na svém albu v G+. Sotva chtěl kamarád vyrazit do garáže na cigaretku, vyrazil jsem s nim omrknout ty zázraky. Musel jsem si je trochu odrovnat.

Měl tam jedny Petry, dvoje oválná kamna a jeden maličký kuchyňský sporák. Petry a sporák jako nové! Opravdu. Poté jsem se nemohl dlouho rozhodnout. Na konec jsme se s přítelkyní domluvili tak, že v chatě zrušíme plynový sporák a dáme tam sporák na dřevo. V budoucnu by jsme to doplnili o kamna místo krbu, ty jotulová. Na sporák jsme se domluvili na ceně 3 000,-. Nyní jsem procházel internet, není to nejméně ale ani nejvíce, tudíž bych řekl fér cena pro prodávajícího kamaráda a kupujícího chataře-chalupáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat