středa 5. února 2014

Díry

Protože na chatě nebude žádná elektřina, příliš tam neuplatním vrtačku do zásuvky, kterou jsem dostal před časem k narozeninám od přítelkyně. Ale protože předpokládám, že tam bude čas od času potřeba udělat nějaké díry, přišroubovat vrut či zamíchat barvu, nadešel mi další googlovací úkol. Vybrat cenově dostupnou, kvalitní a výkonou akuvrtačku. Protože chalupu kupujeme zděnou, měla by být příklepová.

Po dlouhém googlení a prolézání heuréky, jsem se rozhodl pro Makita 8281DWAE. (3 520 Kč) Myslím že splňuje vše co bych od tohoto zařízení očekával. A myslím, že bude i kvalitní... Snad. Také mě zaujala kapacita baterie.

Dnes mě kontaktovala paní z banky, u které budu mít nový úvěrový účet. Volala mi v 16:10, kdy prý se mohu zastavit, že potřebuje ten účet otevřít. Když jsem řekl, že shodou okolností hned, tak se jí to nelíbilo. Že je tam jen do půl a bla bla bla... Na konec jsme se domluvili na zítra 16:00. Doufám, že mi to vyjde. Závěrem hovoru mě nezapoměla upozornit, ať si donesu tři stováky, na počáteční vklad. To si dovolila dost, takhle před výplatou! Už to začíná. Maj mi peníze dát, a nyní chtějí platit... Ale co by chalupář pro chatu neudělal.

Parametry vrtačky:

Aku příklepová vrtačka Makita 8281DWAE


Aku příklepová vrtačka Makita 8281DWAE

  • Dobře vyvážený příklepový vrtací šroubovák s kompaktním designem
  • 2rychlostní převodovka s s kovovými ozubenými koly
  • Možnost nastavení kroutícího momentu v 16 stupních
  • Ergonomicky tvarovaná pogumovaná protiskluzová rukojeť
  • Elektronický vypínač a motorová brzda
  • Jednodílné rychloupínací sklíčidlo
  • Součástí dodávky jsou dva akumulátory, nabíječka a kufr

Rozsah dodávky
  • Transportní kufr - 824852-3
  • 2× akumulátor 1422 - 192600-1
  • Nabíječka - 193864-0
  • Rychlosklíčidlo - 766003-1
  • Bit č. 2 - 784636-0

Hmotnost 1,7 kg
Akumulátor 14,4 V / 1,9 Ah
Otáčky naprázdno 1. rychlost 0 - 400 min-1
Otáčky naprázdno 2. rychlost 0 - 1.300 min-1
Rozměry (DxŠxV) 210 x 95 x 240 mm
Utahovací moment tvrdý / měkký 36 / 20 Nm
Počet úderů naprázdno na 1. převod 0 - 6.000 min-1
Počet úderů naprázdno na 2. převod 0 - 19.500 min-1
Vrtací výkon (ocel|kámen|dřevo průměr) 10 / 10 / 25 mm

Žádné komentáře:

Okomentovat