úterý 4. února 2014

Rybolov vs. Pytláctví

No, protože bych chtěl na chatě chodit na ryby a obnovit svou pytláckou vášeň z dětství... Ale za pytláctví jsou nyní mastné pokuty, a něco jiného je, když chytí stráž malého kluka nebo dospělého chalupáře. Co tedy udělat pro to, abych mohl nahodit pytlačku na břehu řeky? Protože jsem na moravské straně republiky (nechápu toto rozdělení, holt rybáři jsou asi magoři žijící ve středověku) navštívil jsem http://www.mrsbrno.cz/
Zde jsem se dozvěděl, že:

  400Kč členský příspěvek
1000Kč zápisné
  800Kč mimo pstruhová lokální nebo 2 900Kč celo
republiková.
Tedy zaplatím 2 200Kč nebo 3 300Kč abych mohl chytat. Již docela chápu proč mě rodiče nechávali chodit na chovné rybníky s metrovým prutem, než abych byl členem komunity tichých bláznů...

Ovšem, aby mě to vůbec nechali zaplatit, musím si ještě udělat lístek! Tzn. učit se věci, které mě nezajímají a složit zkoušky. A jistě to také nebude zadarmo... Magořina co? Proto nejprve zjistím, jestli mě to bude bavit na pytláka. Jestli jo, tak se poptám, kdo mi dá průkaz bez testů. A jestli nikdo, tak se teprv rozhodnu co dál...

Žádné komentáře:

Okomentovat